מדיניות החלפות והחזרות

 

החזרות פריטים שנרכשו באתר רנואר:

  • ניתן לבצע החזרה באחד הסניפים של רנואר (למעט חנויות עודפים) עד 21 יום מקבלת ההזמנה בצירוף החשבונית
  • חשוב לשים לב! התווית והאריזה המקורית שהגיעו עם הפריט נמצאים בשלמותם וכמובן, יש לוודא שלא נעשה כל שימוש ושלא נגרם שום פגם/נזק לפריט.
  • ניתן לקבל את החזר כספי תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית .החזר כספי בגין רכישה באתר הסחר של החסרה יהא בהתאם לסכום התשלום בפועל בגין העסקה, כפי שמצוין בחשבונית המס. למען הסר ספק, מובהר כי הלקוח אינו זכאי להחזר בגין מימוש הטבה ו/או קופון, שכן אלה אינם מהווים תשלום.
  • אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – כדי להקל עליכם, אנחנו כבר נטפל בזה עבורכם! 

 

החלפות:

  • אם הזמנתם פריט כשלהו והסתבר לכם שאינו בגודל המתאים, אינו תואם את ציפיותיך או סתם לא בא לכם עליו – תוכלו להביא אותו לאחד מסניפי רנואר בהצגת חשבונית שנשלחה אליכם במייל או מספר חשבונית ב-SMS ותוכלו לקבל זיכוי או החזר כספי - לבחירתכם.
  • במקרה של פריט שהינו בלעדי לאתר, לא ניתן לבצע החלפת מידה אלא החזר כספי או החלפה לפריט אחר לפי מדיניות האתר בכל אחד מסניפי הרשת.
  • חשוב לשים לב, ניתן להחליף פריטי הלבשה תחתונה לרבות בגדי ים אך ורק בעסקאות מכר מרחוק (ובתנאי שהפריטים נקיים ושלא נעשה בהם כלל שימוש והאריזה סגורה).

 

פריטים שנרכשו בסניפי רנואר:

  • פריטים שנרכשו במחיר מלא: תינתן אפשרות זיכוי / החלפה עד 21 יום מהקניה בצירוף חשבונית / פתק החלפה.
  • פריטים שנרכשו במבצע/ סוף עונה: תינתן אפשרות זיכוי /החלפה עד 7 ימים מהקניה בצירוף חשבונית / פתק החלפה.
  • החלפת פריטים שנרכשו באילת: במידה וברצונכם להחליף את הפריט בשאר חלקי הארץ, יש צורך בתשלום מע"מ על-פי חוק.
  • במידה והחלטתם לבצע החזרה לפריט, ינתן החזר כספי בתוך 3 ימי עסקים ובהתאם לחוק. ההחזר הכספי ינתן תמיד על הסכום ששולם בחשבונית. החזר של רכישות שבוצעו בכרטיס מתנה (גיפט-כארד) יתבצע בזיכוי. 

 

רוצים הבהרה נוספת? התעוררה בעיה? יש לכם שאלה? 

אנחנו כאן בשבילכם! פנו לשירות הלקוחות 

 

שעות פעילות המחלקה: 

בימים א'-ה' (לא כולל חג וערבי חג) בשעות 08:30 – 16:30.

טלפון: 1-800-255-225