שאלות נפוצות

במידה ויש לכם חשבון באתר תוכלו לבדוק תחת "ההזמנות שלי". במידה ואין לכם חשבון שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת לך את המידע.

לביטול יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:30

בטלפון 1-800-255-225 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס/ הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא.

לפרטים נוספים

1. דואר שליחים- הזמנות שיקלטו באתר החברה עד השעה 14:00, יסופקו 1-5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה. 

2. דואר "SAME DAY" - הזמנות שיקלטו באתר החברה עד השעה 12:00, יסופקו עוד באותו יום שבוצעה ההזמנה. 

3. איסוף עצמי מחנויות הרשת- עד 3 ימי עסקים ממועד ההזמנה.

הפריט ישמר בסל הקניות כל עוד הוא זמין לרכישה באתר. במידה ונעלם, זה אומר שהוא לא זמין יותר למכירה
ניתן לבצע הזמנה משותפת של כל הפריטים באתר
לא ניתן לבצע שינויים לאחר קבלת מספר הזמנה, אלא לבטלה ולערוך אותה מחדש
לאחר ביצוע הזמנה לא ניתן לבצע שינויים.
הזמנה נשמרת בחנות 21 יום – הזמנה שלא תיאסף תוך 21 יום תבוטל ותוחזר למחסני החברה.
ניתן לבצע התחברות (בלחיצה על הכפתור למעלה ) או לבצע רכישה ללא רישום, כאורח. יש להזין את פרטי פרופיל המשתמש, מייל וסיסמא ולהתחיל להכניס פריטים לסל הקניות. בסיום יש לגשת לסיום הזמנה ולתשלום בקופה ובחירת אופן המשלוח. במידה ויש ללקוח קופון יש להזינו בשדה "הזנת קופון
בסיום ההזמנה, יתקבל מסך של "הזמנתך בוצעה בהצלחה" עם מספר הזמנה לצורך מעקב. בנוסף ניתן לבדוק בכל רגע נתון בחשבונך באתר, דרך "לוח בקרה" בחלק העליון של המסך.

לא מצאת את מה שחיפשת?

דרכים ליצירת קשר
שירות לקוחות: 1-800-255-225
וואטסאפ: 054-5310306
בהודעות: 052-6289798